top of page
FAQ - Premium Photobooth
-
Hoe kan ik reserveren?Klik op nu boeken Kies een datum (het uur kan je later nog specifieker bepalen) personaliseer jouw template vul het formulier onderaan de site in klik op boeken betaal de factuur die via mail in je inbox komt binnen de 7 dagen om je reservering te bevestigen.
-
Kan ik nog annuleren?Tot twee weken vóór het evenement wordt €50 ingehouden voor administratie en voorbereiding, het resterende bedrag wordt teruggestort. Binnen de laatste twee weken voor het evenement wordt het volledige bedrag ingehouden.
-
Kan de booth buiten staan?Ja, de booth kan buiten geplaatst worden, mits deze volledig beschermd is tegen weersinvloeden zoals zon en neerslag. Indien de installateur de situatie als onveilig beoordeelt, kan hij de opzet weigeren. In dat geval wordt de booth niet opgezet en is er geen recht op restitutie. Bespreek dit dus tijdig vooraf.
-
Hoe moet ik de booth gebruiken?De booth wordt door ons opgezet. Het gebruik ervan is heel makkelijk. Natuurlijk tonen we je hoe alles werkt na de opzet. Bij vragen mag je bellen naar +32 492 528 448
-
Wat moet ik zelf voorzien?Een ruimte van minimaal 2x2 meter. Een leuke achtergrond naar keuze. Een stopcontact binnen 10 meter van de booth.
-
Wat is een GIF?Een GIF zijn verschillende foto's van dezelfde personen in een andere pose. Als je deze snel achter elkaar zet in een oneindige loop krijg je een leuk effect.
-
Heeft de booth internet nodig?Ja, de booth beschikt zelf over een snelle ingebouwde internetverbinding. Toch is het handig om de wifi-code van de locatie te hebben als back-up. Wanneer de internetverbinding toch niet zou werken door weinig of geen bereik op locatie, ontvang je alle foto's na het evenement.
-
Kan ik mijn mijn logo op de template zetten?Ja, het personaliseren van de template proberen we zo persoonlijk mogelijk te maken. laat ons weten wat je graag hebt.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?Ja, annuleren is mogelijk: Tot twee weken vóór het evenement wordt €50 ingehouden. Binnen de laatste twee weken voor het evenement wordt het volledige bedrag ingehouden.
-
Wat zijn de leveringskosten?Bij elk pakket is een afstand van 50 km inbegrepen. Dit wordt berekend op basis van de totale afstand heen en terug. Voor elke extra kilometer boven de inbegrepen 50 km wordt €0,70 per kilometer aangerekend.
-
Waarom moet ik vooraf betalen?Vooraf betalen zorgt ervoor dat: Je geen onverwachte kosten achteraf hebt. We jouw datum kunnen reserveren en het nodige voorbereidingswerk kunnen uitvoeren.
-
Kan ik mijn datum nog wijzigen?Ja, een wijziging van de datum is mogelijk in overleg, afhankelijk van de beschikbaarheid. Neem hiervoor tijdig contact met ons op.
-
Hoe kan ik mijn template personaliseren?Je kunt kiezen uit onze gratis standaardtemplates of uit onze premiumtemplates. Bij elke gelegenheid hoort een standaardtemplate, waarbij je zelf de tekst kunt aanpassen. Wil je een volledig gepersonaliseerde template met eigen kleuren, thema en tekst? Kies dan voor een premium template tegen een meerprijs van €11,50. Er is een ruime keuze om de stijl perfect af te stemmen op jouw evenement.
-
Wat is een photobooth?Een stand waar mensen zelfstandig op een interactieve manier foto's en GIF's kunnen maken allemaal met branding van jouw event of trouwfeest. De content kunnen ze direct opslaan op hun smartphone of delen via sociale media, wat zorgt voor extra exposure voor het event en een onvergetelijke ervaring voor de bezoeker.
-
Kan ik extra prints bijbestellen?Silver editie: Het is niet mogelijk om extra prints bij te bestellen. Gold editie: Er zijn standaard 400 printstrookjes inbegrepen. Indien gewenst, kun je vooraf upgraden naar 800 strookjes voor een meerprijs van €70.
-
Waarom moet ik een contract ondertekenen?Het contract zorgt voor duidelijke afspraken en beschermt zowel jou als ons in geval van schade aan de apparatuur.
-
Wat moet ik doen als er een probleem is met de booth?Bij problemen kun je bellen naar +32 492 528 448. We proberen je telefonisch te helpen. Lukt dit niet, dan komen we ter plaatse om de booth weer operationeel te maken.
-
Hoelang kan ik de booth gebruiken?De booth is beschikbaar voor een periode van 12 uur. We zijn flexibel met de opzet- en afhaaltijden en plannen dit in overleg, zodat het jou en ons het beste uitkomt.
bottom of page